2019. szeptember 22., vasárnap

A hűtők polcain



Már amikor tartósan kint éltem Koreában erős tapasztalat volt, hogy környezetem gyorsan változik. Szomszédban néhány hónap alatt eltűnt egy ház és egy új épült helyébe, de akár egész város részekre igaz ez Szöulban. Van, hogy néhány hónap után látványosan formálódik a város és benne szinte minden. Új boltok éttermek nyílnak meg a régiek helyett. Ez erősen igaz a boltok polcaira is. Minden évben találkozok olyasmivel, amit előtte még nem láttam, vagy csak elkerülte figyelmemet. Idén meglepő volt, hogy valóban bojkottálják a japán söröket is, így azok eltűntek a boltok hűtőiből. Viszont találtam olyan olcsó söröket, amiket viszont az előtt nem láttam még. - Egy próbát megér. Tapasztalatom, hogy a sörök ára, jól kifejezi a minőségüket. Szóval egy drágább sör ízletesebb, jobb minőségű alapanyagokból készül. Koreai sörök közül az OB, Kloud, Cass, MAX és a Hite azok, amiket jó szívvel bármikor tudok ajánlani. Számomra új és nem csak a csomagolás dizájnájban érdekes a sör, a Jeju sör, hanem az izében is eltérést mutat a többitől, de nem jobb. :)








Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search