2019. augusztus 1., csütörtök

Újraindítva

2013 októberben azzal a céllal és hittel hoztam létre ezt a blogot, hogy saját tapasztalataimon és koreai utikalandjaimon keresztül közelebb viszem a magyar olvasót Dél-Korea valósághoz. Személyiségem pozitív oldalán hitem szerint hídépítő ember vagyok, hiszem, hogy kulturális szakadékok közt - még ha nehezen - is van átmenet, átjárás. Ebben bízva indítottam és indítom újra ezt a blogot, hogy közelebb vigyek olyan tapasztalatokat, érzéseket amik nem messzinek és esetleg érthetetlennek tűnnek.  Sokszori megállással, újraindítással, de az elmúlt néhány évben mindig tudtam adni, tudtam új, vagy csak újszerűen információkat megosztani. Bízom benne, hogy mostani újraindításban megvan a kellő lendület és kitartás, hogy hosszú távon adjak magamból, Koreából. Megpróbálok olyan színes tartalommal adni, létrehozni, írni, fotózni, film felvételeket készíteni és szerkeszteni, amiért érdemes lesz rendszeresen visszatérni a Dél-Korea Blogra.

Jó szórakozást kívánok!

Kim János


봉화 청량산

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search